Min kusins Student fest -outfit

Hejsan nu ska jag fara på min kusins student fest :) Här kommer bilder på outfiten och sminket :)

Hare bra, med foton och inlägg om festen senare :)

Mathilda Vester

Hejsan Moa jag älskar din outfit men det jag gillar mest av din outfit är kjolen jag riktigt älskar den jag vill ha den!!! snälla ge den till mej!!!och jag längtar tills jag ska få komma till dej!!! hihihihihi



MVH//Mathilda

2011-06-20 | 13:55:50 |
Mathilda Vester

Hejsan Moa jag älskar din outfit men det jag gillar mest av din outfit är kjolen jag riktigt älskar den jag vill ha den!!!!snälla ge mej den och jag längtar tills jag kommer till dej!!!! hihihihihihihihi



MVH//Mathilda

2011-06-20 | 14:03:20 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt:Jag gillar att sjunga och spelagitarr/div>




RSS 2.0